Αρθρογραφία

ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: «Άτακτη υποχώρηση» μετά τη θύελλα διαμαρτυριών για παραποίηση της Ιστορίας.



Η παραχάραξη της Ιστορίας.


Βιβλίο με "πράσινη" προπαγάνδα στα σχολεία.



ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ: Διχαστικό βιβλίο-πρόκληση που παραποιεί τη Νεότερη Ιστορία τnς Ελλάδας θα αρχίσει να διδάσκεται τη νέα σχολική χρονιά στους μαθητές τnς Γ' τάξης του Ενιαίου Λυκείου. Πρόκειται για μια μονομερή καταγραφή ιστορικών γεγονότων, καθώς υιοθετούνται οι «απόψεις του ΠΑΣΟΚ και της ευρύτερης Αριστεράς, ενώ εκφράζονται θέσεις που αποτελούν ύβρεις για τη φιλελεύθερη παράταξη και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή.

Του Νίκου Κουφάκου



ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ:

«Η αλήθεια δεν είναι μόνο εδώ…»

«Μην περιμένετε να βρείτε στις σελίδες που ακολουθούν τη μια και μοναδική αληθινή ιστορία...». Με τα λόγια αυτά η συγγραφική ομάδα με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή Πανεπιστημίου Αιγαίου ιστορικό κ. Γιώργο Κόκκινο, προϊδεάζει τους αναγνώστες/μαθητές για το περιεχόμενο του βιβλίου που εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το υπουργείο Παιδείας για να διδαχθεί από την επόμενη σχολική χρονιά στους μαθητές της Γ’ τάξης του Ενιαίου Λυκείου (Γενικής Παιδείας).

Στο βιβλίο «Ιστορία του νεώτερου και σύγχρονου κόσμου» εξετάζεται η ευρωπαϊκή Ιστορία στην οποία περιλαμβάνεται και η ελληνική κατά το 19ο και τον 20ό αιώνα, όπου άλλαξε ριζικά ολόκληρος ο κόσμος αλλά και η χώρα μας. "Χιλιάδες βιβλία και εκατομμύρια άρθρα γράφτηκαν και συνεχίζουν να γράφονται από ανθρώπους που ερευνούν αυτές τις αλλαγές.

Εννοείται πως δεν συμφωνούν όλοι οι συγγραφείς μεταξύ τους . Καθένας έχει τη δική του σκοπιά», υποστηρίζουν οι συγγραφείς στον πρόλογο του βιβλίου.

«Μην περιμένετε να βρείτε στις σελίδες που ακολουθούν (ή σε οποιοδήποτε άλλο βιβλίο) τη μια και μοναδική αληθινή Ιστορία.

Όλα τα εγχειρίδια Ιστορίας αφηγούνται μια Ιστορία η οποία έχει μικρότερη ή μεγαλύτερη σχέση με όσα συνέβησαν, αλλά κανένα τους δεν περικλείει την Ιστορία, κανένα δεν εξηγεί όλα όσα συνέβησαν και όπως ακριβώς συνέβησαν.

Και όταν κατορθώνουμε να διακρίνουμε με απόλυτη βεβαιότητα τι ακριβώς συνέβη στο παρελθόν, και τότε ακόμη δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε για το νόημά τους», προειδοποιεί η συγγραφική ομάδα τους αναγνώστες/μαθητές στο εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου.